Responsive website voor Schrijnwerken Ackaert

We staken de bestaande website in een nieuw kleedje en we voegden functionaliteit toe. De nieuwe website is responsive en een stuk visueler. 

David kan zelf inhoud toevoegen. Nieuwe inhoud zal voornamelijk gebundeld worden in projecten met een overzicht van interessante referenties. Aan elk project kunnen één of meerdere categorieën toegewezen worden en elke categorie heeft een eigen pagina. 

De AdWords campagne die al een tijdje succesvol loopt, werd aangepast aan de nieuwe url-structuur. Teneinde deze campagne te optimaliseren, werd de website voorzien van uitgebreide conversiemeting, zodat we kunnen zien welke advertentiegroepen succesvol zijn en welke niet. 

Meest in het oog springende grafische elementen zijn de diensten-pagina met masonry opbouw (in elkaar passende bouwblokken) en een aparte slideshow per dienst. De groene en rode kleur boven het standaard wit-grijs-zwart is overal doorgetrokken op de website voor een consistent geheel. 

Opdrachtgever: 
David Ackaert
Oplevering: 
maart, 2015