Een dienst, geen product

Door je website te plaatsen als een dienst ipv een product, blijven we permanent verantwoordelijk voor hoe de website presteert. Het zou natuurlijk veel makkelijker zijn de website enkel af te leveren, er verder niet meer naar te kijken en maar hopen dat het goed komt.

Hoe wij je website analyseren:

  • Scoort de website goed in Google? Het optimaliseren van een website voor de zoekmachines, ook wel Search Engine Optimisation (SEO) genoemd, wil zeggen dat je website bovenaan de zoekresultaten van een zoekmachine als Google komen te staan. De zoekwoorden die relevant zijn voor je website worden haarscherp geanalyseerd. Dit is heel belangrijk om ook de concurrerende zoekresultaten juist in te schatten en hoe die te overwinnen. 
  • Welke pagina’s hebben succes en welke niet? Terwijl je bezoeker navigeert door je website zullen er pagina’s zijn die meer betrokkenheid gaan genereren en meer kliks opleveren dan andere. Waarom is dat? Zijn dat ook de pagina’s die uw wenst? Moeten andere pagina’s evenveel aandacht krijgen of meer? Leveren die pagina’s iets op? Kunnen ze meer opleveren?
  • Wat wil de bezoeker weten, maar staat niet op de site? Het kan ook zijn dat we gaandeweg meer te weten komen over de bezoeker en dat hetgeen dat je dacht dat kliks zou opleveren helemaal niet het geval is. Door de vinger op de pols te houden van wat de bezoeker allemaal doet op onze site, leren we haar beter kennen en kunnen we leren een betere website plaatsen voor die bezoeker.

Wij volgen samen met jou de website op en zorgen ervoor dat je website op ieder gebied maximale resulaten zal opleveren.