Waarom een website?

Kleine bedrijven zonder website die denken geen nood te hebben aan een website, die hebben het serieus mis. Elk bedrijf moet een website hebben, ook al werk je met twee man, ook al verkoop je niet online, ook al heb je een uitgebreid mond-aan-mond netwerk. Meer nog, elk bedrijf moet een professionele website hebben, niet eentje dat gratis is, met reclame links, rechts en onderaan, en niet eentje dat door jezelf of door een neefje voor 50€ bijeen geprutst is. Nee, elk bedrijf moet een website hebben die vertrouwen uitstraalt en die bezoekers aanzet contact met je op te nemen. 

Waarom heb je nu weer een website nodig? 

Zichtbaar & Beschikbaar

Een website zorgt ervoor dat je wereldwijd zichtbaar en beschikbaar bent, ’s morgens, ’s avonds, ’s nachts, op weekends en feestdagen. Veel mensen vinden dat je niet ‘bestaat’ als je online niet vindbaar bent; dit is de verschuiving die we de laatste jaren zien van papier en fysiek naar digitaal. 

Geloofwaardig & professioneel

Ongeveer 86% van de Vlamingen zoekt producten of diensten online. Een heleboel potentiële klanten willen je producten of diensten kopen. Je website zorgt voor een eerste indruk. Daarom is het belangrijk dat een website niet snel-snel ineengezet wordt, maar dat de website toegankelijk, overzichtelijk en duidelijk is. Een degelijke website straalt geloofwaardigheid en professionaliteit uit. 

Betaalbaar & flexibel

In tegenstelling tot andere vormen van reclame is een website spotgoedkoop. Indien goed opgezet, kan een website winst maken. Meer nog, een website is ook een kans om in competitie te treden met concurrenten die veel meer budget hebben. Als zij groot zijn met een slechte website en jij klein met een goede website, dan heb jij een competitief voordeel dat niet zou bestaan in het tijdperk vóór het internet. 

Een website kan zonder problemen meegroeien met je bedrijf. Je kan inhoud gradueel toevoegen. Je kan steeds klein beginnen en later nog uitbreiden.